dinsdag 13 november 2007

Update

Drukke week gehad, dus weinig geblogd!
Ik werk altijd 8 dagen op rij, en dat is al best hectisch, maar deze week sloeg alles. Ik heb in 7 gezinnen gekraamd afgelopen week, en er geen een een hele week mee mogen maken. Ontzettend jammer, want dat is het allerleukste om te doen, op de eerste dag starten en de hele week afmaken. Zo bouw je wel echt een band op met je gezin.
Nu eindelijk weer wat daagjes vrij; maar sinds vannacht ontzettende pijn in mijn linker onderkaak, zit een flinke zwelling onder mijn kies, hij drukt mijn kies ook omhoog. Erg pijnlijk en vervelend, nu ben ik aan het spoelen en binnenkort moet de kies eruit, die was toch al niet zo goed meer.

Vandaag dus echt even rustig aan, beetje bijkomen van de week en de kies.
Morgen even aan de slag in huis, is weer een bom ontploft hier, dus even herstellen ;)
Ik was zo goed bezig met het huishouden, nu volhouden!!

Ik ben afgelopen week weinig bezig geweest met scrappen, heb alleen gewerkt aan de sketch van het Kreapetri forum, waar ik in het designteam zit sinds een week! Ben heel trots!
Maar nu ik vrij ben ga ik de sketch afmaken en zal ik hem showen.
Voor het designteam moet ik een herfst layout maken, dus daar ga ik de komende dagen mee bezig.
Donderdag komt mijn moeder een dagje naar ons toe, gaan we de hele dag alleen maar scrappen! Heb er wel zin in! Ze gaat nu ook zelf haar scrapcollectie aanleggen, heb haar echt aangestoken met het scrapvirus!

Verder zitten mijn schoonzusje Muriel en zwager Tyrone in een heel bijzondere tijd; hun eerste IVF-poging. Gisteren is er een heel mooi 7 cellig embryootje teruggeplaatst en we duimen allemaal heel hard dat deze op zijn plek blijft zitten, lekker warm en comfortabel bij zijn mama!
Duimen jullie mee voor Muur en Ty?

Geloof dat ik zo'n beetje alles verteld heb nu.
Volgende week nog 1 weekje werken (plus functioneringsgesprek; spannend!) en dan een week vakantie! Heerlijk! Martijn en ik zijn die week ook 5 jaar bij elkaar dus we gaan er een feestje van maken!

Tot snel!

Geen opmerkingen: