zaterdag 24 november 2007

No Name

Hai allemaal!

Ben ik weer eens.. Het is zaterdag en Martijn en ik hebben lekker een weekje vakantie! Heerlijk zeg, even met zijn tweetjes en verder niks!
Afgelopen week lekker gewerkt, ik had twee lieve gezinnen.

Verder is er weinig bijzonders gebeurd geloof ik dus ga ik maar meteen verder met de gemaakte layouts voor het Kreapetri forum;

Eerst de November-Sketch
Twee fotootjes, de eerste is mooi scherp maar wel heel flets door het felle daglicht. De kleuren zijn heel warm daarom heb ik savonds nog een foto gemaakt, maar kon niet de flits er recht op zetten dus werd de foto wat onscherp. Je ziet de kleuren en alle glitters wel weer goed!

Klik voor de originele sketch



De andere layout is een opdracht voor het Designteam, thema herfst!


En klik voor grotere plaatjes:
Sketch Scherp
Sketch Onscherp
Fall Layout

Komende week kan ik weer lekker aan de slag, ik heb nog een fotoswap opdracht liggen, voor het designteam moet ik een layout maken waarin ik mezelf voorstel én ik wil beginnen aan mijn minitraveljournal over Rhodos!

To be continued...

Geen opmerkingen: