dinsdag 15 juli 2008

Zwitserland

Oooh long time no see!

Sorry, ben even met andere dingen bezig geweest dan internet en scrappen..
Tijdens het EK een dagje naar Bern geweest! We hebben een wedstrijd van het Nederlands elftal gekeken in het centrum van Bern.

Heel Bern oranje!


Ongelooflijk hoe groen die rivier is!


Mooie foto :)


Orange Diva *lol*

Verder is mijn vriendje jarig geweest, hij werd 29 jaar oud! Hij wilde het graag vieren met zijn vrienden, dus die kwamen bij ons over de vloer.


Ehhh jongens, effe poseren!


Mafkezen ;)

Martijn kreeg van mij de Beertender, en van zijn vrienden het nieuwe Ajax thuisshirt met zijn achternaam (Jawel, Nat! haha) en zijn leeftijd. Hij was er heel blij mee!


Verder heb ik ook nog gescrapt, alleen niet veel haha. Ik heb deze layout van Ieniemienie gemaakt..


Klikkerdeklik!

Aankomend weekend is de Meet van ons gezellige forum (Kreapetri)
Hij wordt gehouden bij mijn moeder thuis, en we blijven gezellig slapen met zijn allen! Ik zal foto's maken dus er volgt snel een update!
Nog 3 dagen werken en het is zover! Heb er zo'n zin in!!
Heb daarna ook heerlijk de hele week vrij :)

Dit weekend heb ik van Martijn de Sex and the city Shoebox (alle afleveringen) gekregen! Ben nu dus constant aan het kijken haha.
Vorige week ben ik met Julia naar de film van SatC geweest. Hij is echt geweldig. Wauw.


Iedereen die hem nog niet heeft gezien (en de serie leuk vindt) Ga hem zien!! Hij is echt de moeite waard!

Zo en nu ga ik twijfelen wat ik moet doen.. Of SatC kijken, of even lekker scrappen.
Dat zijn de dilemma's van het leven ;)

Geen opmerkingen: