woensdag 23 juli 2008

Meeting

Vorig weekend was het zover; de meeting van Kreapetri!
Het was echt zooo gezellig! Ik had zondag pijn aan mijn kaken van het lachen, een vreselijke kater van de slapeloze nacht (en een beetje van de ananasrumcocktail, koffielikeur en honingrum denk ik haha) maar we hebben het echt heel leuk gehad. Noek en Debby waren 'nieuw' voor mij, twee meiden die ook superlief en knettergek zijn. We hebben een leuk clubje bij elkaar zo!

Tijdens de meeting kregen we van Anja een worshop distressen


en dit is mijn resultaat:

Klik!

Nog wat andere leuke en gekke fotootjes:

San, je haar danst!

Aan de grote tafel..

Kletsen!

Cheers!

Eten

Wat alcohol met je doet ;)

Alcohol deel 2 ;)

Eehh ja ik schaam me best een béétje, lol..

Ik heb lekker vakantie nu, dus ben erg aan het luilakken..
Maar heb vandaag ook een layout gemaakt. Een foto waar ik al tijden wat mee wilde doen, maar wat niet echt wilde lukken. Op de meeting kreeg ik van de meiden wat leuke dingen om te gebruiken en toen kwam ik al een stap verder. Vandaag heb ik dit ervan gemaakt:


Klik voor een grotere foto!

Verder weinig nieuws!
Dus; see you soon!

1 opmerking:

Marlies zei

Gave impressie, meisje!
Wat een heerlijke zaterdag was het, he??