donderdag 15 mei 2008

Minimalistic

Ik ben lekker vrij! Zit pas op de helft van mijn vrije dagen en voel me nu al heerlijk uitgerust. Bezig met keuzes maken, knopen doorhakken. Maar nu éven niet!
Even alleen dingen die ik leuk vind..
Vandaag even gescrapt. Twee layouts, totaal verschillend van elkaar. De een schreeuwerig en fel, de ander minimalistisch en 'saai'.
De eerste vind ik niet zó, hij is voor de mei wedstrijd van Kreapetri (opdracht: ribbons! Nou daar heb ik me wel aan gehouden haha).
De tweede is 'gewoon' een layout. Surfend door scrapbookland komt die minimalistische stijl steeds meer boven drijven en ik vind het gaaf. Deze LO is een klein beetje geinspireerd op de LO van Kate op Scrapjacked. Ik heb niet officieel meegedaan, maar de stijl wel een klein beetje 'gejat' ;) Ik hou er wel van.. De rust die het uitstraalt :) Steeds minder kan ik me vinden in volgeplakte pagina's. In elk hoekje wat, geen lege plekjes.. Het hoort niet helemaal bij me, heb ik het idee..
Gelukkig is scrappen vrij, mag je doen wat en hoe je wilt..

Zo genoeg geouwehoerd, showen maar!

Klik voor een grote afbeelding


Klik voor een grote afbeelding

De rug.. Dat gaat wel goed. Als ik opsta, lang gelegen heb, buk of til voel ik nog pijn maar het gaat bijna wennen. Wel ben ik weer even wakker geschud. Geen babies meer in bad doen op de grond, geen babybadjes meer tillen, bedden die niet op klossen staan hebben voortaan péch! Ik doe het niet meer.. Moet nog langer met deze rug.

En dan ten slotte nog een huishoudelijke note;
In mijn statistieken zie ik redelijk veel bezoekers.. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten.. Wil natuurlijk wel weten wíe er kijkt hier!

2 opmerkingen:

Marlies zei

Hoi, ik ben het! ;-)
Maar ik laat altijd een berichtje achter hoor... daar kom ik voor. LOL!

xoxo
Marlies

Anoniem zei

Ik heb gekeken en vind het prachtig!

xxPetra