woensdag 7 mei 2008

Auw!

Sanne de brokkenpiloot.. Zondag ben ik gigantisch door mijn rug gegaan.. Wat een pijn zeg! Gelukkig gaat het inmiddels al een stuk beter. Liggen is niet fijn meer, dan merk ik dat mijn rug meer pijn gaat doen dus tussendoor internet ik wat en gister heb ik wat gescrapt.. Morgen maar weer werken denk ik, met dit weer binnen zitten is ook niks. Hopelijk kom ik dan in een gezin die een badstandaard heeft en klossen onder het grote bed..

Even mijn resultaten showen van gisteravond!

Klik voor een grote foto




Klik voor een grote foto
en de tekst..

Klik voor een grote foto
De laatste layout heb ik gemaakt met een plan. Elk jaar wil ik een layout maken met een recente foto van mezelf. Waar ik de dingen bij schrijf/bewerk die dat jaar belangrijk voor me zijn. Op een gegeven moment als ik 10 jaar achter elkaar heb, is dat natuurlijk een kei gaaf boek om te hebben.. Zie ik mezelf door de jaren heen veranderen :)

Nou that's all for the moment.. Ik ga toch maar weer effe liggen, want lang zitten, doet ook pijn!

Geen opmerkingen: