woensdag 31 oktober 2007

Getagd!

Ik ben getagd door Marlies. Heb mezelf altijd gezworen niet met die onzin mee te doen maar voor Marliesje doe ik het wel haha. En natuurlijk om dit logje een beetje te vullen.

Oke ik moet 7 feitjes over mezelf geven. En ik doe het lekker in het Nederlands!

  • Ik ben dol op kinderboeken, die lees ik het liefst
  • Ik heb de HAVO en MBO-VP niet afgemaakt (call me a quitter!)
  • Ik lust ALLES behalve krenten en rozijnen.
  • Ik lieg over mijn gewicht..
  • Als ik heel moe ben.. duim ik..
  • Ik wil dolgraag een kindje.
  • Ik ben een echte saaie burgerlijke huismus, and I love it!



En je moet 5 mensen taggen maar haha ik ken niet zoveel mensen met een blogje.
Daarom tag ik er maar 1; Patricia
Oh mensen ik ben hopeloos haha! Tijd dat ik meer bloggers ga leren kennen!

Speciaal voor Patricia de regels:

  • Link naar de persoon die jou getagd heeft, en plaats de regels op jouw blog.
  • Deel 7 gewone en/of gekke feitjes over jezelf met ons (op je blog, we willen het allemaal weten!)
  • Tag 5 willekeurige mensen aan het eind van je post, inclusief de links van hun blogs.
  • Laat ieder persoon wie je getagd hebt weten dat ze getagd zijn door een berichtje achter te laten op hun blog.

Succes Patries :D

1 opmerking:

Marlies zei

Ah, leuke feitjes!
En gefeliciteerd met je nieuwe plekkie. Ik zal ff een link naar jou maken op mijn eigen blog.

xoxo
Marlies