woensdag 31 oktober 2007

Dagje scrappen

Na 8 dagen werken was het weer eens tijd voor een dagje off. Ik ben lekker naar mijn moeder in het oosten van het land gegaan. Martijn bracht me maandagavond al. Heb al mijn scrapspullen meegenomen (oh wat was de auto vol haha) en dinsdagmorgen zijn we vroeg opgestaan om eerst in de stad wat te winkelen. Heb van mama bij Pipoos veel spulletjes gekregen. Foamstempels, eyeletsetje, veel papier, chipboard letters, lintjes.. Lief he?
Ik heb zelf bij de hobbywinkel ook nog wat dingen gekocht, genoeg spullen dus om te scrappen.
Verder nog een zwart vestje meegenomen.
Snel terug met de bus, eerst even langs oma, kreeg een grote bak snert mee! Niemand maakt zulke lekkere snert als mijn oma.
Boodschapjes gedaan voor het eten en toen teruggefietst.

Daarna hele middag aan tafel zitten scrappen. Ik heb voor het eerst gedoodled, iets wat ik al heel lang wilde maar niet durfde. Nu gewoon maar eens gedaan en moet zeggen dat het me best is bevallen.












Leuk, toch?



We hebben twee cardstock effen vellen gebruikt, en 1 met barokprint. De foto is gemat, en een andere foto is in het hoekje geplaats. Op de hoeken hebben we met antique inkt gestempeld.
Rechtsonder vellum quote en woorden. Verder zelf tags gemaakt met een eyelet erin, een koperkleurig lintje onder de gescheurde cardstock geplaatst en verder wat embellishments gebruikt! Wij vinden hem prachtig en heel erg bijzonder.

Mama heeft er nog een gemaakt, eentje die ik zelf echt super vind! Kijk zelf maar..






Over de foto en rechts op de pagina zijn rub ons geplaatst. De letters zijn transparante stickers.

Al met al een geslaagde scrapdag!
Alleen alles opruimen weer, wat een werk steeds!

Geen opmerkingen: