woensdag 23 januari 2008

Summer!

Helaas nog geen zomer.. Maar wat heb ik daar zin in zeg! Pff in de winter zou ik het liefst weken onder mijn warme dekbedje liggen om in de lente pas weer wakker te worden.
Máár gisteren was een heerlijke dag, zonnetje scheen en we zagen de eerste krokusjes, anemoontjes en bloesem zat alweer aan de bomen! De lente is in ieder geval weer in zicht!

Ik ben gister een dagje bij mijn moeder geweest, moest de bestelling die we uit Amerika ontvangen ophalen. Schandalig veel maar zó heerlijk!
Met de nieuwe spulletjes heb ik een zomerse layout gemaakt. Werd er weer even helemaal warm van ;)
Ik ben erg trots op het resultaat, vind de vormgeving echt geweldig. Minimalistisch maar toch ook weer niet..

Kijk zelf maar!

Klik voor een uitvergroting

1 opmerking:

Marlies zei

Hee ik dacht dat ik hier had gereageerd. Heel leuk dat je weer blogt!

Geef je nog een leuke recensie van wat jullie gisteren allemaal beleefd hebben? :D

xoxo
Marlies